i close my eyes and the flashback starts

hej där, hur står dt till?
sitter i soffan nu och har deep shit snack. jättemysigt. iaf så ska jag gå och kissa nu och sen sätta på mig skorna och cykla till fredrika. som vanligt på söndagskvällarna ska jag aktivera mig med dejt i hennes säng :)

var förresten asmysigt hos mormor och morfar. och jag hann faktiskt skriva klart hyllningstalet. fast jag skulle behöva läsa igenom några gånger så jag kan dt. är ju kanske lite snyggare om man kan dt utantill. men dt kan jag inte så.. pallar inte sitta hemma och dö heller. ska maila in dt iaf till anneli så dt är gjort.

jaja, nog om skitsnack för den här gången. puss och kram! och sov gott om vi inte hörs mer ikväll :)



Kommentarer
Postat av: Petra

you know it;)

2008-11-09 @ 22:24:51
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0