how can i blame you, when it's me i can't forgive?

hej kompz. nu ska jag gosa ner mig i sängen lite och kolla på ett eller två avsnitt satc. sen ska jag sussa. imorrn går vi halvdag också, skönt skönt. har inte så mkt planerat för morgondagen heller utom att sanna ska sova här. dt ska bli mysigt. (jag öppnade inte chipspåsen idag förresten, sparade den tills du kmr ;) haha) men ja.. är iaf inne på säsong tre nu och dt är mysigt. är trött också, går man upp tidigt så gör man liksom haha, nej ni - bort med sminket och av med kläderna. här ska dt gosas! puss och kram :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

and that's why I love you! haha

2008-11-03 @ 22:23:35
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0