honey, i'm home

jaani..... vad ska man säga?
då var man här då.
duntofflorna och mjukisarna är på, donken är besökt, likaså mataffären. petras och mina grejer är utspridda i hela lägenheten och snart ska vi poppa popcorn och knäppa en bärs. tvn är på, dt är ngt program om hur man pratar med tjejer. ganska underhållande faktiskt, dock är arvingarna med också vilket får mig att tvivla lite.

annars då, vi åkte hemifrån mig vid halv tre och kom fram vid fyra. sen dess har tiden sprungit iväg, fast vi har ändå hunnit med en del. dt värsta med allt dt här är att alla kläderna måste ligga i väskorna. dt finns bara en byrå, som jag och petra trodde att vi skulle dela på. och dt är ju helt okej. men sen visar dt sig att martinas pappa har kläder i den där byrån, så ja.. there you go, kläderna i väskorna. kmr vara (organiserat) kaos redan på söndag. men vad gör dt om hundra år :) jag bor i sthlm liksom. b-ba-ban-bang-banga-BANGAR INTE

tänkte visa lite pics så ni får se hur vi har dt :)





hm, undra hur vi ska spendera morgondagen.. antingen springa runt på söder lite och se oss omkring i vårt nya område. eller kanske åka in till stan, tar två minuter med tunnelbanan så dt går ganska fort. ngn som vill komma in och hälsa på? hahaha :D

ni ska veta att ni är riktigt fina, allihopa (iaf finare än kasslertjejen/arvingarnafanet som precis var med på tvn haha)

pussiluren! <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

hoppas ni har det bra:)



hahah kollade ni på färjan?? programet suger med än någon tjej i världen

2008-11-15 @ 00:18:52
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0