du kom liksom in med solsken

tjo!
hur är läget?

här är dt bra, sitter utan brallor i en av skönfotöljerna med ngt dåligt program på tvn och bara myser. käkat och jag gjort också, och nu väntar jag lite på att petra ska komma hem. är nog ungefär en timme kvar vilket är bra, då hinner jag fixa mig lite innan hon kmr också. ikväll ska vi ut och göra söder osäkert.

innan jag signar ut så tänkte jag bjuda på ett par bilder. jag tog dem idag när jag var ute och promenerade (läs: gick ärenden).
stockholm, du är så vacker på hösten!

nu ska jag sticka ner huvudet i mina väskor och leta reda på ngt moget att sätta på mig :)
hoppas alla njuter till fullo av sin fredagskväll.
dt ska iaf jag göra!

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fina bilder!

2008-11-22 @ 16:51:13
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0