do you ever long for me?

petra har fortfarande inte kommit hem och dt är nu officiellt rekordsent.. finns väl inte mkt annat för mig att göra än att gå och lägga mig i våran dubbelsäng ensam. ska försöka sova lite tills hon ringer och säger åt mig att låsa upp dörren. imorrn ska jag nog gå upp ganska tidigt också, så jag hinner packa ner sista grejerna. dt är bara att ringa om dt är ngt, passa på när jag är i uppsala liksom :) vi kanske kan träffas en sväng?
usch, mamma kmr bli ledsen när dt visar sig att jag knappt kmr vara hemma när jag är hemma. ble, aja inte så mkt att göra ngt åt. vi hinner ju träffas lite iaf :) på söndagmorgon typ haha innan jag åker ner på stan. ts, yä vi hörs kanske imorrn anyway. pussilur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0