but let me tell you that the whispering is worst

god morgon :)
jag och petra vaknade ungefär halv 11. vi låg och drog oss till kvart över 11 kanske innan vi gick och gjorde iordning frukost. nu har vi precis käkat och ligger och slöar framför ztv :) ska nog snart fixa till oss lite och gå ut och leta reda på tvättstugan, fixa sl-kort och promenera runt lite här på söder för att känna oss för lite här i området. sen skulle dt vara lite mysigt att åka ner på stan och kika lite, iofs finns dt affärer och sånt här på söder också så vi får se vad vi tar oss för :)

stoffe och niklas drog vid 3 inatt tror jag.. då käkade jag och petra toast innan vi gick och la oss. vi somnade på en gång om ngn är intresserad ;)

nu skuttade petra in i duschen. så jag kanske borde sluta prata med jonas och passa på att sminka mig eller ngt så vi faktiskt kmr ut ngngång :)

i alla fall så får ni ha dt så jävla bra där hemma, vi ses snart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0