but i can't understand, or listen to your demands. 'cause i'll suck it up, just like you always told me to

åh, god morgon kompisar. sista morgonen hemma i mitt eget rum på ett tag. känns helt okej faktiskt. när jag går och lägger mig ikväll är dt inte här. i mitt rum, i min säng, i mammas lägenhet. då går jag och lägger mig i martinas pappas säng med petra. weho! så jävla värt :) finner inte ens ord. jag ska flytta hemifrån idag. punkt.

hittills har jag fått ihop:
4 väskor (2 uifbags, en stor bag på hjul och en rullväska)
2 matkassar
1 stor säck med täcke+kuddar+filt
1 ryggsäck med dator och shit
1 tvättkorg lastad med radio/stereo, papperskorg, satcbox och kallekaxtus

och 100 ord på engelskauppsatsen. tänkte jobba lite mer med den nu..

petra kmr hit om en halvtimme och dumpar av alla sina grejer. (fattar ni hur mkt skit vi har med oss haha) sen skjutsar hennes mamma oss till skolan. önskar att den här skoldagen skulle vara slut nu. dels för att då har vi ingen skola mer förens i mitten på februari och dels för att dt är jättemkt plugg tills idag, ett prov osv (ni har hört om allt dt här förr) och dels (DELS) för att då börjar vi flytta. pappa ville hämta på skolan för att dt skulle gå så fort som möjligt. sen åker vi hem hit och brer ett par mackor, packar in all skit i bilen och sen jävlar, sen åker vi. weho på dt med!

i love you guys!



Kommentarer
Postat av: Maria

WEHO, ha så SJUHUKLIGT kul nu då. Och Malin, vi kommer !! :D

2008-11-14 @ 07:37:32
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Petra

hahahah :D

2008-11-14 @ 19:16:11
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0