and you don't want no problems 'cause my girls got my back

jag har iaf kommit en bit på vägen vad gäller packningen. ska byta om nu tänkte jag och sen promenixa till dansen. klockan börjar ju faktiskt bli mkt. dt konstiga är att jag liksom inte är klar med packningen men att jag inte vet hur jag ska göra för att fortsätta. en del saker kan man ju liksom inte packa ner förens imorrn. och en del saker vet jag helt enkelt bara inte vart jag ska lägga. anyhow så vill jag iaf tala om (så här lite sentimentalt i sista sekunden) att jag är 13456653% säker på att jag kmr sakna alla mina vänner helt fruktansvärt mkt! <3 dt nästan svider lite. men å andra sidan så bor jag bara 40 minuter bort. så om ngn har vägarna förbi eller bara en ledig eftermiddag så får ni mer än gärna slå en pling och sen ta er en liten tripp till huvudstaden. dt skulle vara helt underbart att få träffa er lite då och då! självklart kmr vi komma hem kanske en helg nu under första perioden, och över jul-födelsedag såklart, och sen säkert ngn helg under andra perioden också. men dt skulle ändå vara helt great om ni ville komma och hälsa på. kanske ta en fika eller ngt :)

så dt här lite splittrade inlägget dedikerar jag till alla mina vänner, stora som små.
jag älskar er <3
& jag behöver er för att överleva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0