and lord! forbid them glimmering saturday lights!


okej, jag är nog jordens vimsigaste just nu.. eftersom dt är fredag (och inte lördag som dt känns som att dt är) så ska jag inte alls träffa moa och maria idag, utan imorgon. så idag blir dt alltså till att åka till skolan, åka ner på stan och träffa sanna (kanske wallis också), umgås med jossan, sen hem och käka och fixa och allt sånt.
sådär, skulle bara tala om. nu har jag käkat frulle och duschat. sitter här i ett par sexiga trosor jag fick av finisarna när jag fyllde 17 (sååååååå länge sen), bh och handduksturban a la hanna wikberg på gothia -07 :) ska klä på mig ngt nu och sen käka lurre. puss på er!


Kommentarer
Postat av: fredrikb

så ska det se ut! 365448 inlägg på en dag. me like <3

2008-11-28 @ 13:15:30
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0