and i count the colors in his eyes

hej där, lurren med sanna drog ut på tiden en hel del så dt vart ingen tripp till moa efteråt. dt vart raka spåret hem. nu har jag precis käkat och tänkte byta om lite. hiphopniggah please, japjap.

mamma har gått med på att köpa en extern hårddisk till mig i förtidig julklapp också. askalas tkr jag och petra om dt, för nu slipper vi köpa usbminnen och shit. behöver vi bara lägga ut pengar på en firewire så vi får in skiten på den där externa hårddisken :)
annars då, vad händer? jorå, skrev precis upp allt viktigt som jag måste hinna göra nu från och med lördag till och med fredag nästa vecka. ska hinna till mormor och morfar på söndag då dt är farsdag. sen har jag lovat att grovstäda mitt rum + mitt badrum. sen lär man ju packa en hel massa också. och hämta grejer hos pappa som ska med. sen är dt förmodligen två prov på fredagen där också som man gärna får ta sig tid att plugga till. usch, men sånt är livet. drygare ibland och jävligt mkt lättare ibland.
sen drar vi, petra fattar du att dt är påriktigt nu. flyttar vi hemifrån nästa fredag? galet, dt är vad dt är, helt jävla fucking unbelievable! gos är dt också, riktigt gosigt. här jävlar ska dt raggas i huvudstaden! miao :)

nejnej folket, dt här har jag inte tid med. undra om jag kan cykla till dansen trots att dt har frysit på som fan? snorhalt är dt och dt gör ont att ramla. men tar ju onödigt lång tid att gå om man ändå kan cykla. äh, vi får se.. kanske går med cykeln om inte annat. vi hörs när jag kmr hem eller imorrn! HELG, underbart. pussilurifaxen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0