you're the one, i can feel it

jahapp.. då hade man en födelsedag igen då.
och dt känns jäävligt bra måste jag säga!
18 barre - 
ja, varför inte :)




gårdagskvällen då, oh my! svårslaget som fan! vi började här, och om jag inte missminner mig helt så vart vi ändå ett galet gäng tillslut. hade riktigt jävla roligt. fortsatte ner på stan och hade lika kul där. vart iofs bajspeople, men som en vis man säger så är people vad man gör dt till. träffade massa härliga gamla vänner och dansade som fan.
ahahha och presenter, oh god. har fått körlektioner och pengar till körkort, massa popcorn, trosor, två hål i örat (ett gjorde vi igår, dt andra ska vi göra efter nyår) och en fisk. jag har fått en fisk. fisk? som man måste mata varje dag. tre smulor ska den ha. inte mer, för då dör den av övergödning. och den heter sixten. NEJ, sickan. charles ingvar jönsson. sickan! han är assnygg också, svart och blå :)
och jag och mamma har kommit överens om att hon ska vara fiskvakt undertiden jag bor i sthlm. jag och sambon kom överens om att dt är lite klurigt att få med sig en fishbowl på tåget.

ja men hörrni, nu ska jag ta tag i mig själv lite och se till att göra ngt vettigt av dagen.. eller göra ngt överhuvudtaget under dagen. ikväll kmr fredrika hit och hon ska ta med sig ben&jerrysglass till oss :)
ja, som sagt, vi hörs senare!
puss och kram!

och supermkt tack till alla som gjorde min kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0