they will see us waving from such great heights, "come down now" they'll say, but everything looks perfect from far away. "come down now", but we'll stay!

hejhejhejehjehejehjjehjejhejhej

sen jag kom hem från stan för cirkus en kvart sen har jag hunnit trycka i mig ett äpple och sätta på datorn. mamma är inte hemma, tror hon är och tränar, så jag vet inte när vi ska käka. men hon har ställt fram kyckling som ska tina så jag kan ju gissa lite vad dt är som kmr stå på bordet ikväll. jag hoppas dt blir couscousmajsärtgrej till eller gucca och tacogrejs. erkänn att jag har snyggaste namnen på "mina" maträtter.

hm, dagens fynd då.. två par strumpbyxor, en bh som jag tror är för liten, ett halsband och ett armband, ett svartglittrigt nagellack och en eyeliner i glitterguld. alltihop till nyår, gud vilken partypingla jag kmr bli.
vet ni vad jag ska göra nu förresten, jag ska testa hela nyårsoutfiten och se så att dt inte är ngt som fattas. detta måste då naturligtvis panikinförskaffas imorgon! och så måste jag bestämma mig hur jag ska se ut på toppen, ja håret alltså.. hm, dt tål att tänkas på.

ye, uppdaterar säkert senare. kramiz sötiz HEHE (internt, förlåt)

Kommentarer
Postat av: petra

HEHE

2008-12-29 @ 20:23:10
URL: http://hallonegott.blogg.se/
Postat av: fredrikbb

HEHE







hahahhahahaa. garvar lika mycket varje gång

2008-12-30 @ 00:52:07
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0