you see that buddy over there? well, i've fucked him..

hej och god morgon.
eller okej, god eftermiddag.

nu har alla åkt, för ett tag sen faktiskt. vid halv två typ om ni vill veta mer exakt.. hade askul igår. helt seriöst, askul. massa olika drickaspel och en hel jävla massa garv. vi var petra och jag då såklart, och petras petra, och fredrika. sen arvid, amanda och sasha. helvärd kväll, jag är bara lite ledsen över att helgen är slut nu.
men jag tror att vi lyckades filma lite igår iaf, till projektarbetet alltså :P har ingen som helst aning om hur dt blev eller om dt vart ngt som vi kan använda överhuvudtaget, men dt är lätt bättre än sist vi skulle försöka filma.. i say no more.

vi har plockat undan lite sen de gick också, och käkat kladdkaka. och nu ska vi chilla gärnet så jävla hårt. petra slapp jobb idag så dt blir superchillerill. sen pyttipanna till middag, men inte än på ett tag.

nu ska jag fortsätta kolla på satc med petra.
vi hörs förmodligen senare idag.
puss och kram!


Kommentarer
Postat av: petra

vilken skönt inlägg, vårt liv låter inte på pjåkigt direkt ;)

2008-12-07 @ 18:33:15
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0