when i shine

VI HAR KIRRAT STUDENTKRYSSNINGEN!
skulle bara avreagera mig :)
wipp, vem är kungen?
tell me, tell me!

ligger i sängen nu iaf och har precis vaknat. grabbarna typ sover/chillar/snackar/kollar på tv/whatever ute i vardagsrummet. och petra sminkar sig. hon ska strax åka och träffa sin syrra och sin moster in the city för att luncha (frulle för henne haha) och handla julisar tror jag. lämna mig ensam med de där där ute ;| hahaha

fredrika ringde mig nyss. om lite mer än två timmar kmr hon hit. vi ska gosa och ja.. vi får se. snuttan <3 du får alltid komma dit jag är! lite långt att komma till sthlm kanske eftersom dt är här jag är för tillfället, men du vet iaf att alternativet finns!


hur som helst, nu ska jag fortsätta svara på wallgrejs på facebook. hade tydligen skrivit till en del igår.. inte så mkt stavfel och sånt iaf och dt känns ju bra. ser iaf inte ut som en fyllegrej :)

kram och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0