well i saw fireworks from the freeway and behind closed eyes, i cannot make them go away

hallå du.
allt bra?


<3
reunion på lördag, god ive missed u gals! herre min bre.


gick heldag idag, första gången den här veckan. gick ju tidigare i måndags pga sjuka och var hemma tis-ons pga av samma sjuka. vid 5 åkte jag hem och i princip vände, skulle ut och byta storlek på en julklapp. kom även över tre julklappar till, till ett väldigt billigt pris. och alla tre sakerna var bara sånt där som jag råkade snubbla över och inse att herregud vilken klockren grej att ge till plingilingiling. haaah där trodde ni att jag skulle försäga mig va ;) inte en chans sickan, man ser ju mer korkad ut än vad man är förstår ni...

petra är fortfarande på jobbet, eller de är på ngt speciellt grejs som började vid sju. så jag har käkat själv idag (snyft haha). har precis lånat lite mer pengar från mitt sparkonto också så dt räcker till tåget och movienight i helgen och nu tänkte jag packa ner dt som ska med hem så dt är klart.

well i'll see guys you soon,

puss och pill..


Kommentarer
Postat av: Melina

LÄNGTA! :D Ring på lördag and tell me when you're coming. <3

2008-12-11 @ 20:55:24
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0