wake me up

hejjjj och god morgon!
vaknade vid 11. käkade frukost. gick och la mig och sov. vaknade halv 2. gick upp och tog en dusch. äntligen är mitt hår ett vanligt hår igen och inte en hårspraysdreadlock typ. om fem minuter ska jag springa ut och ta bussen. destination stan. lunch och lite snabb nyårsklänningspaning med sanna. känns bra att jag har nyårsklänningen klar. ska bara bestämma mig om dt är fransk manikyr eller svartglittrigt nagellack på mina små naglar på den stora kvällen. nu svamlar jag. bäst att sätta på sig jackan. puss och kram!
ps. har fortfarande inte ens fått mata min egen fisk. mamma passar på att tjuvmata honom medans jag sover. men han är fin, dt är han, min charles-ingvar jönsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0