i will be back on my feet and back on theese streets again.

hoho, finns dt några snälla barn här?
japp, snart är dt jul. har ni köpt klart era julklappar än? eller har ni ens börjat?
jag har bara köpt en so far, men jag har lite ideer till några av de andra. men sen har jag å andra sidan ett par som jag inte har en aning om vad jag ska köpa till.
och så har jag hittat ett par skor. till mig. ett par skor till mig. herregud, i love them so much! helt jävla gudomligt råheta! tror de skulle vara apsnygga till nyårsklänningen. fast dt beror lite på hur jag tänker mig med accessoarer. anyway så kan jag lätt ha dem på studentskivor och sånt i vår. jeeesus, i got to have them!

och trots att jag varit hemma från jobbet idag pga av feber så har jag ändå varit duktig. handlat lite mat, diskat från igår och dammsugit lägenheten. och så har jag fixat mitt cv (som jag nu ska maila till mig själv så att jag kan skriva ut dt hemma) och så har jag försökt mig på engelskauppgiften lite. har inte ens orkat kollat åt mediekommunikationsuppgiften under de här veckorna. men jag har iaf pallrat mig iväg för att köra den ultimata sjuk-kuren a la malin, solat. fick betala 85 kr ur min obefintliga ekonomi för att sola en halvtimme på ett spa här på söder. asfräscht och allt sånt ..men hallå, åttiofem jävla kronor? jaja, vad gör man inte för att vara brun till jul, 18årsdag och nyår.. dt är förresten bara 17 dagar kvar tills jag fyller år nu. och dt är fuckin' unbeliveble!

nu kom petra hem så vi ska käka lite middag. blir nog hemmadag imorrn också, är fortfarande hängig och febrig och dt suger! och i helgen ska jag hem, så jag måste vara frisk för den är helt uppbokad!

puss och kram!


Kommentarer
Postat av: fred to tha rikkaa

hallloo. två frågor: varifrån är skorna och hur mycket kostade dom.. nu nästa fråga: vad för mediekommunikationsuppgift?!?!? :O:O:O

2008-12-09 @ 22:10:11
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0