and we had fun, fun, fun, til i said i love you. and what is worse, i really do!

nej men hörrni, är ni här och snokar nu igen?
dt är lugnt, ni får om ni vill :)
har spenderat ett par timmar med josefine nu och dt var som dt alltid är, apkul och råmysigt. älskar att glida runt i hennes bil med ashög rnb. like we allways done it, in the good old days. the way we shine. yeah baby, yeah!
hrm, ja.
annars då? som moa skrev.. sista dagen innan sista dagen. imorrn är sista dagen på 2008. och måste fortsätta lite i moas spår nu.. 2008. gosh, så mkt som har hänt. jag har växt (inte bara fysiskt haha) som person och insett vad som är viktigt för mig. och vad som får mig att fortsätta andas. vilka som verkligen är anledningen till att jag vill gå upp varje morgon. jag har insett vad som har gjort mig till den jag är. jag har insett att människor jag trodde stod mig så jävla nära, som jag trodde betydde mer för mig än andra, som jag trodde att jag betydde mer för, än vad som har visat sig vara sant. jag har också insett vilka som betyder, egentligen. vilka som ställer upp när man behöver dt, när man behöver dem. vilka som finns där och som jag nu kan säga, 100 procent säkert, kmr stanna kvar i mitt liv väldigt, väldigt länge till. jag har insett saker som att mammas och pappas separation inte alls var mitt fel. dt tog mig ett antal år att inse dt, men nu är jag där. och jag tror på mig själv, jag gör faktiskt dt nu. trots all skit jag fått ta. all skit som jag bara har tagit emot med öppna armar, utan att ha ngnstans att ta vägen. ngnstans att släppa all skit. jag har bara tagit emot och tagit emot, utan att tala om för ngn att jag inte orkar längre. men jag orkade mer än vad jag trodde. jag orkade mycket mer än vad jag trodde att ngn kunde klara av. och jag vet att jag har dt bra. så jävla bra!
och jag har varit med om en del. en hel jävla del. jag var på min första riktiga festival. jag var på min första utlandsresa utan föräldrar. jag har fått uppleva flyttahemifrånlivet. jag har glidit ifrån vänner, men också kommit väldigt mkt närmare med andra. jag har festat som aldrig förr. vilket slutat både bra och mindre bra. blivit drogad. kärat ner mig. gjort massa val, både bra och dåliga sådana, som förmodligen kmr påverka mig mer än vad jag tror idag. och jag har nyligen blivit såpass stor att jag numera får skriva på mina egna papper. jag är min egen! och jag har hela livet framför mig. jag kan göra vad jag vill. exakt vad jag vill i hela världen. dt är stort!

så 2009, give me your best shot!



Kommentarer
Postat av: Melina

bra skrivet. fortsätt så! du är bra. tack för det. <3

2008-12-30 @ 19:20:06
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: Sanna

du är underbar och jag ler i hjärtat att läsa att du mår bra och tror på dig själv. för det gör jag. jag tror på dig malin.

2008-12-30 @ 19:30:20
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0