i know what i need, but i don't know how i'm going to get it

morrn'

bakis? svar ja.
trött? svar ja.
redan haft 7 pers i lägenheten? svar ja.
redan hunnit dränka mig i vin? svar ja.

hur mår ni?

igår, ja ni.. vart nog lite mer än jag tänkt. iofs hade jag tänkt chillkväll. slutade med att vi var påväg hem från amanda vid halv 3-tiden. och att vi tappade bort petra på vägen. så vi sprang runt här gatan upp och gatan ner och letade. aspackad var hon, och telefonen tutade upptaget hela tiden så man kunde inte ringa. men vi hittade henne bakom huset vi bor i vid tjugo i 4. så .. ja, hon lever.
klockan ringde vid halv 10. då gick jag upp för att städa upp lite här eftersom mamma kom vid 11. så städade och plockade undan och duschade och tog fram frukost. sen vaknade de andra tjejerna till liv vid halv 11 så vi hann precis käka innan mamma, jonas och stina kom. de hade med sig lussebullar, kladdkakor, nudlar, äpplen och en melon, så de fikade, lagade diskhon som vi har lyckats haft sönder och nu har de precis gått. allihopa. alla som är i sthlm ska prompt gå på stan. sure för mig haha
fredrika kmr nog om ett par timmar och tills dess ska vi nog bara chilla gärnet. jag tror nästan att petra har somnat i soffan. nej förresten, nu grymtade hon ngt om vatten hahaha

nej hörruduru, nu ska vi fortsätta slöglo lite på tv. jag tror jag ska ta en lussebulle också. blir nudlar till lurre. vi har inte riktigt bestämt vad dt blir till middag, eftersom vi blir typ 5 pers så ..aa blä, jag får väl hoppas på donken eller ngt. fast jag inte har råd egentligen. shit the same, puss och kram kompisar!


Kommentarer
Postat av: petra

"jag tror nästan att petra har somnat i soffan. nej förresten, nu grymtade hon ngt om vatten hahaha"



hahahaha

2008-12-07 @ 18:34:57
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0