i aint messin with no broke niggah

nämen, är du här och hälsar på?
fan vad trevlans sickan :)

jobbet gick ganska fort och jag fick sluta en halvtimme tidigare för att min dator har krånglat lite på sista tiden. skönt tänkte jag. åkte hem, hämtade cv och satte på mig mjukisar. sen promenerade jag iväg till carlings för att lämna cv där hos mina nya assköna kompisar (i wish) och sen traskade jag vidare mot spa:t för lite solning.
kom hem vid 6 igen och då började jag laga mat. blev spagetti och makaroner och köttfärssås på burk. gott var dt. petra smsade precis att hon är på väg hem nu också.

okej, dagen har varit helt bra. tills nyss. när jag får höra att studentjävlafuckinghorkryssningen är slutsåld. asså.. vadå slutsåld? jag vill åka för fan! finns visserligen ströplatser kvar, och får jag med mig en brud så bangar jag inte på en sån. inte så att man kmr sova i sin lilla skithytt ändå :)
uppdate: petra är taggad på min strö-plats-ide. så sålänge dt finns två ströplats-sänger kvar så har vi vårt på dt torra, so to speak! nu är jag lite gladare igen :)

nu ska jag diska min tallrik och fixa matlåda.
på söndag kmr jag hem, och blir hemma tills ett par dagar efter nyår.
på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0