vad jag än säger så är det dig som jag vill ha

hej på er.
känner mig helkrasslig just nu, och dt känns sämst. vicke sa till mig att gå hem idag vid två för att jag satt med dunjackan på och frös inne på kontoret där dt tydligen var asvarmt.
när jag kom hem gick jag och la mig i sängen för att läsa lite elle, slocknade direkt. har drömt massa konstigt och sovit oroligt. ni vet typ drömt att jag vaknat och att dt varit folk här som inte ska vara här och sen vaknat igen och inte veta vart jag är och egentligen har jag sovit hela tiden. tror jag..
hoppas jag mår bättre imorrn, för annars måste jag nog sjukanmäla mig :/ uäh! jag hatar att vara sjuk!

har även fått veta att jag får skriva ytterst lite i bloggen om vad jag gör på min praktikplats så hädanefter ska jag försöka att inte skriva ngt alls om dt. jag är lite osäker på vart gränsen går i olika uppdrag och vill inte skriva saker jag inte får. så ni vet :)

har trixat lite med bilderna på ossian nu också,
så jag tänkte lägga upp ett litet trix här på min lilla älskling!

så jävla underbar grabb.
han är en sån där liten jävel som jag skulle offra allt för!

annars då, hur mår ni? kan ni inte skriva en liten kommentar om hur ni mår? jag undrar ju faktiskt hur du, just precis - du, mår. jag frågar i varannat inlägg men alla verkar läsa dt och glömma bort dt.. eller tänka att jag säkert menar ngn annan.. eller jag vet faktiskt inte hur ni tänker, jag vet bara att jag har fått noll respons. och jag vet att jag vill veta hur ni mår!

och såklart, så jävla råstort bajsmkt helvetes jävla underbart asmkt jävla grattis till melina som tog sitt jävla äckliga bajskörkort idag! fan vad glad jag är för din skull (och för min skull, jag har numera en privat chaffis haha well, she said it herself)

kram och puss <3
jag tänker på er!


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag mår bra:)

hahah

2008-12-08 @ 20:58:44
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag mår bra sörru :) Du får ju inte bli sjuk din stackare! Krya på dig ifall du blev sjukis



Pussiii

2008-12-08 @ 20:59:25
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: fred to tha rikkaa

jag mår bra. jag tycker synd om katterna på katthemmet. jag vill ha allihopa. ta hem dom och gosa med dom och bara ta hand om dom. varför kan jag inte göra det? :(

2008-12-08 @ 22:26:14
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag m¨r kanonesr. har precsi varit ute och springit, love it! Nu äter jag hemmagjortmusli och dricker blueberyy-té. Du fattar stämningen, ska strax sätta på lite andra avenyn och bara ta det lugnt! Men bra att du stannar hemma och kurer dig! Vill inte ni komma hem på middag hos Maria och Idol-final innan lucia-movienight?! Pusspuss

2008-12-09 @ 21:45:50
URL: http://moahals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0