i don’t need drama so i’m walking away

hej på er. tänker inte skriva ngt mkt idag heller. är trött i skallen som fan, har varit hela dagen.
ossian var skitsöt som vanligt. och aa.. ni vet, allt sånt! tänker inte kasta massa kärlek på honom här i bloggen utan mest passa på att pussa på honom när jag träffar honom!
jobb imorrn och på fredag, sen är dt lite välbehövligt jullov. dt är tungt att jobba 40 timmar i veckan! från chilligaste skolan till fulla heltidsveckor. dt är lite ovant och tufft. men dt är värt dt. de här fem veckorna har gått asfort och jag känner att kommande fem också kmr vara över ganska fort. lika så resten av terminen. och sen har man tagit student och grejer. fyfan, tiden springer fram! man hinner ju fan inte med. förresten, nu kom jag på att min kondis är helt lika med noll just nu. och plankan har jag glömt bort och gett upp lite på. när prakken är slut ska jag sätta igång som fan! påminn mig...

gårdagens outfit


dagens outfit

ngn som vill komma hit och handla lite julklappar på lördag förresten?
om inte så får vi väl ses en annan gång :)

kram och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0