heaven's on earth

hej ni.

fan vad gott. jag har precis tryckt i mig hemmagjord pizza som fredrika har gjort till oss. dammit, den tjejen kan laga mat. och baka. jag ska gifta mig med henne.

jobbet idag gick bra, kmr inte säga så mkt mer om dt utom att jag träffade en person som jag älskar :) och som är cool, apsnygg och supertrevlig. han skakade min hand två gånger <3 hahaha ja jag är töntig.
vi hann med 18.11-tåget också och stack hem, lämnade väskor, gick till västis och köpte godis, gick hem till fredrika och har nu som sagt käkat.

nu kollar vi idolfinalen lite på ett hörn och snackar. ska väl börja ta oss ner på stan om inte allt för lång tid kan jag tänka mig.
vet fortfarande inte om dt börjar 22.45 eller 23.45. alla säger olika. jag vet bara att på våra biljetter står dt 22.45 så jag ska vara där tills dess :) ska träffa mina tjejer halv så dt blir nog bra.

nej nu kan jag inte riktigt koncentrera mig här så jag ska sluta.
vi hörs väl säkert imorgon under dagen.
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0