so i said, for you i'll do anything

här kmr ännu ett superkost inlägg. fredrika ligger och viker sig dubbel av skratt i min säng, av noll anledning hahaha

jag har kirrat två till julklappar idag, samt alkoholen till födelsedagen + nyår. skönt som fan, är helt klar med julklapparna nu också, eller nej dt är jag inte. har en kvar till julklappsleken ikväll och sen till en till person. men båda grejerna vet jag redan vad jag ska köpa så dt kirrar jag nog ganska fort. ska ner på stan om en timme igen för att träffa wallström och fixa födelsedagsklänningen. super, känns som jag har läget lite under kontroll igen.

nej, nu ska jag hjälpa jonas med en inslagning, sen ska jag fortsätta chillerilla med fredrika. gud så mkt man kan skratta! :D i love it.

och ja, som ni märker så känns dt mesta lite lättare idag.
puss på dt.
och puss på er såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0