go away! i can't breathe when you're near.

hallå där tjejer och killar!
hur mår ni?

själv mår jag bra. sitter i sängen med datorn. haha har stängt in mig lite här. petra och stoffe sitter ute och gosar i soffan och jag menar.. vem vill vara i vägen?
when my girls are getting lucky ... dt är så vi rullar här i storstan!

imorrn är sista dagen innan jullovet börjar. fan vad skönt dt ska bli med massa ledighet.
äh, fan vad dålig har har blivit på dt här med att blogga! öppnar alltid bloggen först.. men sen slutar dt med att jag är och grejar på ngn annan sida. helt disträ och ofokuserad. pallar inte riktigt. så jag slutar skriva nu. så tar vi ett vettigt inlägg sen när dt kmr av sig självt igen. dröjer nog inte allt för länge, jag är ju trots allt en vekling som inte skulle klara av en bloggpaus. men vi får se..

vi ses och hörs!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0