there's only two types of people in the world..

... the ones that entertain and the ones that observe (8)



japp, och hem kom vi!

petras pappa räddade oss i nöden med sina verktyg (fucking hora hahaha internt, förlåt) och kirrade bort nyckeln ur låset på ett kick. man kan ju inte annat än älska pappa vikner!


som sagt, hemma är jag. har käkat asgod mat och slagit in lite julklappar. ska chilla nu ett tag innan jag drar ut. blir nog inget mer inlägg idag heller. så vi hörs förmodligen imorgon innan jag drar ner på stan för att klippa mig. eller dt beror kanske på var/när/hur/varför jag vaknar, kan hända att dt blir ett inlägg efter att jag har klippt mig istället. yäyä, skitsamma. ni får väl hålla lite (blogg)koll på dontshednotears så får ni se för er själva när nästa inlägg kmr.

hörs, dt gör vi iaf - förr eller senare!
PUSS.

Kommentarer
Postat av: petra

hahahah :D

2008-12-21 @ 20:25:26
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0