oh yeah, this is why we got together

tjolahopp!
mår lite bättre nu, så imorrn ska jag försöka ta mig till jobbet. och sen är dt fredag och då åker vi hem. och eftersom dt verkar poppis att göra såna där veckorgrejer så kör jag en nu också. (glömde bort vad jag egentligen skulle skriva så dt får duga sålänge)
tors: jobba, packa, städa
fre: jobba, åka hem med 18.11-tåget, lämna av våra väskor hemma hos mig, middag hos fredrika, häng, lucia movienight
lör: kmr hem vid 7 på morgonen, sova ett par timmar, umgås, fest
sön: plocka ihop allt som ska med till sthlm igen, umgås, åka hem

och ngngång under lör-sön ska jag även hinna sola i kvarnen eller vart dt var ngnstans. och så ska jag hämta mina möbler hos pappa också. vi får se när jag fixar allt dt där.


käkat har vi precis gjort nu också. och petra vill ha datorn så jag tänkte diska lite och sen poppa popcorn. som jag btw har blivit ännu mer beroende av än när jag bodde hemma. dt är helt galet. måste bero på att jag inte får i mig alla vitaminer och shit jag behöver eftersom dt är lite snålt på grönsaker och frukt. ska köpa efter helgen, i swear to god.

nej, nu ska jag sluta snacka massa skit. puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Moa

Vi kan väl försöka ses iaf! Jag ska övningsköra och lite sådär. slutar jobba halv ett, men kanske vid tre/fyra, om de passar fröken? :) Pussis!

2008-12-11 @ 20:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0