man ser solens ljus mellan dina ben

okej... först och främst.. MOA RING MIG NU-NU-NU! jag måste ha pratat med dig IKVÄLL. jag har en del att planera faktiskt so i need to veta när hur var ni ska komma och om ni ska käka här och hur länge ni ska vara kvar på lördagen och allt sånt!

annars så har vi städat nu. mamma kmr ju på lördag och imorrn hinner vi nog inte fixa upp här. så dt är skönt att dt är gjort. shoppat har vi gjort idag också, utan att lämna söder. jag har köpt vinterjacka (tro dt eller ej men jag hittade en som jag gillade, för bara 1000 kr), nyårsklänning och en kjol+skjorta som jag måste äga för att ha på olika events och shit när vi ska ta hand om pressen. kanske skrev om dt igårkväll, har liksom noll minne av vad jag skrev i dt inlägget. anyway så är du välkommen om du vill fredrika och jag menade faktiskt ingen speciell när jag skrev hinthint :P även om den som jag tror att du tror att jag menade faktiskt ska komma hit imorgonkväll... hahahha men så du vet så är du alltid välkommen här!

nu ska vi käka, ikväll blir dt spagetti och köttfärssås, gurka och fläderdricka till dt så har ni ett komplett meal för oss :) asgott, är hungrig som en gnu också så.. MUMS!


Kommentarer
Postat av: fred to tha rika

nej :(

2008-12-04 @ 19:58:15
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/
Postat av: Moa

MALIN! jag har jobbat hela kvällen och vart på stan. jag har 0 kr på min mobil, och maria hade glömt att jag bett henne ringa :O Dörför de blitt som de blivit. Ohc jag vill inte ringa och väcka dig nu strax innan tolv. men vet du, jag ringer dig innan mitt plugg imorgon mellan 8-9 nångång. men vi kommer att komma vid fyra tror jag, vi tänkte käka hos er och sådär, trodde vi betsämt det redan, menmen. jag tänkte också att eftersom ni är så fattiga så kan jag typ ta med pasta hemifrån så slipper alla köpa. För jag börjar också bli pank....men vi behöver ju inte göra lycmat :P men jag ringer!! Vi ska på stan på lördag...så vi stannar väl till vi drar ner på stan. Puss älsklingen!

2008-12-04 @ 23:51:25
URL: http://moahals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0