is he your mr right?

hallå i stugan.

nu är dt såhär vavava att dagen har gått fort men ändå känts lång. lisa åkte vid 12 och då käkade jag frulle, fredrika kom vid 1 och åkte vid 4 igen, då åkte jag och mamma förbi olle och eva och sen åkte vi och handlade på ica maxi. man måste passa på att övningsköra så mkt som möjligt när man har chansen. kom hem för kanske en timme sen och har sen dess käkat. kycklingsalladguacamoleshit. fan dt bästa jag vet numera. dock är jag så mätt så jag tror att jag ska spricka nu. om en halvtimme ska jag ta bussen ner på stan. sen blir dt 19.09-tåget hem igen. jag har mina mobilhörlurar kvar i sthlm så jag kmr inte kunna lyssna på musik på tåget, vilket är sämst.. men dt är väl inte så mkt att göra ngt åt ändå så, onödigt att lägga ner energi på att tycka dt är jobbigt :P

petra och jag har sovit ifrån varandra en natt. och den natten sov jag med lisa. känns som att jag kmr få närhetsrelaterade problem efter de här tre månaderna. haha, anyway så känns dt skönt att få gå och lägga sig med frugan ikväll. så allt kmr i sin ordning igen liksom!

nu ska jag svara på dominiques grejs på facebook. sen ska jag väl kanske surfa runt lite till. måste hitta en julklapp till far min. och så måste jag ringa lite samtal ang. fika med släkten den 27. asså dt är helt galet mkt jag har att göra under julledigheten. först har vi den här veckan, fem dagars jobb. sen blir dt panikjulklappsletande 20-21dec(lör-sön), sen åker vi hem den 22, och då ska jag klippa mig, 23 är dt julklappsleken, 24 julafton, 25 fika hos mormor och morfar med släkten på mammas sida. 26e kmr tjejerna hit och så blir dt förkrök och sen utgång (första gången laglig, jag är nästan nervös.. hur gör man?),  27 - 18år! fika hos farmor med pappas sida av släkten, bara ett väl utvalt gäng ska få komma ;) hahahha. 28-29-30, blir dt väl mest umgås lite hit och dit och sen är dt nyår. helkaos!

jaja, vart lite mkt info och ganska luddigt. måste hinna baka massa tårtor och fixa alkohol och shit till allt också, vilket tar sin lilla tid. men anyway, dt där kan jag oroa mig för nästa vecka :)

vi hörs, <3!



Kommentarer
Postat av: petra

va, 26 fest? du sa ju 27 till mej..?

2008-12-14 @ 18:21:35
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0