i'm havin' more fun and you're so ugly when you cry

hej på er! once again, shit jag börjar komma upp i ett rätt hyfsat antal inlägg per dag nu haha hoppas ni inte tröttnar!

är nu helt klar med alla julisar, de är till och med inslagna allihopa, och nu tänkte jag klä på mig ngt anständigare innan allt folk kmr hit. gud, ni skulle bli så rädda att ni sket på er om ni var här och såg oss in action ikväll ska jag säga er. vår julklappslek tar verkligen fram den sanna (läs värsta) sidan hos oss alla hahaha dt är så jävla roligt!

så ja, här har jag inte tid att sitta längre. vi hörs väl kanske senare.. imorrn är dt datorfridag här hemma, så ni vet om ni inte hör ngt från mig på hela dagen.
kram och puss, så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0