if you love somebody like me

okej, blir jättekort nu för jag är stressad som en idiot. och som vanligt så får jag skylla mig själv för dt.

gick bra och allt sånt där att måla igår. snacka om att vi kom dit i rättan tid. han hade tänkt börja måla på ställen där han trodde att han hade spacklat. och så målade han bara lite hit och dit och en fläck här och lite där. så vi fick styra upp dt där lite haha
vi gick därifrån vid 11 tror jag, men jag kom inte hem förens 3. kallt som fitta var dt. men ja, sånt är livet.

nu vaknade jag för inte så länge sen. har hittills dock bara hunnit käka gårdagens rester till frukost så nu måste jag panik-klä på mig. bussen går 13.25.

anyway, om ni är på stan så kanske vi springer in i varandra, skulle vara otroligt trevligt tkr jag :)
annars.. ja då får vi väl höras och ses en annan dag!

pk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0