i would walk this earth, i would sail the seas, i would climb the highest mountain and get down on my knees. and pray for a miracle!

hej och god morgon på er!
här på söder är dt packning för fulla muggar som gäller. idag åker vi hem, som de flesta av er säkert redan vet. och jag ber till gudarna att petras pappa kmr kunna fixa låset. dels så att jag får tillbaka min nyckel, och dels för att vi gärna vill kunna låsa utifrån. och om jag ska vara helt ärlig, om gudarna hatar oss, så kmr vi inte alls kunna åka hem idag. för kan vi inte låsa från utsidan.. ja då blir dt svårt.

som dt ser ut nu så blir dt till att ringa låssmed, som självklart tar extra för att dt är söndag. så vi får säkert räkna med att punga ut ett par tusen. känns ju extra asroligt med tanke på vårt ekonomiska tillstånd.

ikväll ska jag iaf, om vi kmr hem som vi ska, åka till sasha och måla. och imorrn ska jag klippa mig. fräschtjej.com ska jag bli. imorse när jag duschade märkte jag att mitt hår gick ner till naveln.. har dt gått för lång tid mellan frisörbesöken då? haha så jag tar väl ett par dm så dt blir till under my titties eller vid revbenen eller ngt :)

yaya, nu ska jag återgå till packningen. tror dt är datorn som åker ner härnäst! vi ses och hörs, mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0