i don’t know who i am ‘till i’ve lost my way

tjohoooo, nu sitter jag här med maddelito och väntar på att pajen ska svalna lite. om fem min får vi skjuts av mamma till moa. där kmr vi köra fix och lite föris innan vi drar oss vidare mot klara där vi ska käka middag. strax efter 9 kmr jag förflytta mig mot la casa de melina och fredrik där jag sedan kmr fira 00. sen får vi se vart jag hamnar :)

där ser ni, gud vad jag kmr flyga och flänga med fart och fläkt hahaha dt vänstra krysset är mi casa, dt högra krysset är moas hus, dt understa är klaras (sunnersta) och dt översta är melinas lägenhet (typ nyby). kmr alltså spendera nyår över hela uppsala. joy! haha

nu ska jag se efter så att jag har allt med mig. sen bär dt av, mot årets sista fest!


IKVÄLL SKA JAG HA KUL

pussilur!

och GOTT NYTT ÅR såklart :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0