give it a minute, you won't feel the pain after a while

okej, jag säger såhär nu va..
är dt ngt ni vill göra 2008, så gör dt fort!

vi är nu inne på absolut sista dagen på året. känns inte riktigt så, känns mest konstigt. vart tog 2008 vägen egentligen? vad hände? varför gick dt så fort? började året som nybliven 17åring, med mörkbrunt hår och säkert fem kilo lättare. och slutar dt som 18åring, lika blond och blåögd på utsidan som jag alltid varit på insidan. tänker på allt som jag ville få uppleva under 2008, och allt som jag faktiskt upplevde. vad händer nu då? kmr 2009 gå lika snabbt? den som lever får se, hang in there mate!



nu ska jag plocka fram venus vibrance och skutta in i duschen. ett duschmunstycke är en kvinnas bästa vän och man kan inte börja dagen på ett bättre sätt hahaha

vi hörs later, mina små alligators.
pk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0