everybody got a drugdealer on speed dial

godmorgon, godmorgon!
sovit gott?

jorå, dt har jag också. när jag inte blivit störd haha fredrika stannade över natten och åkte hem nyss. jag skulle iofs kunna dra hela gårdagen men dt pallar jag inte. ska sätta på lite rouge nu tänkte jag. och sen jackan. sen bär dt av hem till pappa för att plocka upp jonas och sen hem till mormor och morfar. lite julfirande och lite malinfirande ska dt bli. åh, dt är alltid så mysigt hemma hos mormor och morfar!

nejnej, nu har mamma gått ut för att skrapa rutorna på bilen, kanske dags för mig att strutta ut och göra rätt för mig.
vi hörs kanske är jag kmr hem igen..
kram och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0