can you feel shame?

hej på er alla vänner :)

hoppas helgen har varit bra. min har varit suverän. gårdagen, ohmy. helt jävla underbar! herregud. tänker inte säga så mkt om själva festen utom att dt var en av de bättre hemmafesterna på väldigt, väldigt länge. skönt folk, bra musik och bara allmänt värd stämmning. dt var lite avskedsfest eftersom kroon och kalle ska till thailand under ett par månader. avis? svar ja. fröken crondahl ringer i panik vid 4 och måste ha sängplats för natten. självklart ska tjejen inte få sova på stationen liksom. så jag, fredrika, sasha, kim och en till kille (asdryg) började gå mot preem. dit skulle lisa ta taxi och killarna skulle åka taxi därifrån till stan. eftersom lisis den smartingen inte hade några pengar så fick sasha betala hennes taxi haha.
sasha - meen HEJ LISA :D
malin - sasha, dt är ditt kort som ska betala hennes taxi. kom nu lisa :)

hahaha

strax kmr fredrika hit och ska hämta lite grejer. sen ska jag och mamma åka och handla på ica maxi lite och sen tänkte jag sola innan jag åker hem igen. måste bestämma en tid med petra när vi ska ta tåget hem. tänkte ringa henne snart.
har inte så mkt mer att säga just nu. bjuder på en dagens, fast om igårkväll liksom :)

puss och kram!


ps. tack gustav werning för att du gjorde hela mitt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0