you lift me up

hej snuttisar.

har faktiskt mått helt okej idag, höll inte på att dö under den lilla trippen ner på stan vid lunchtid och har till och med orkat vika tvätt. för att inte tala om att jag orkat hålla humöret uppe och umgås med alla som är här ända fram tills nu.. för nu däremot är det way down. sämre än igår tror jag till och med. är supertäppt i näsan så jag kan inte andas om jag inte gapar mitt allra största och känner mig ruskigt risig i huvudet. kände när vi satt där uppe att jag tyckte det var ansträngande att bara sitta där med dem i soffan.

har videosamtalat med mamma idag också, jättemysigt! synd att vi inte hade ljud och bild fungerande åt alla håll och kanter, men det fixar vi till nästa gång. tänk vad dagens teknik underlättar egentligen, vad den ger möjligheter. tänk om vi fortfarande var på den nivån att vi skulle skicka snail-mail till varandra, sick. nu kan jag höra era röster och till och med se er live, rakt upp och ner från min lilla platta dator utan en enda liten sladd eller någonting!
magi, det är ta mig fan vad det är!

säger god natt med det.
på torsdag kommer petra, åh längtar så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0