when music hits you, you feel no pain

tjabba.
efter frukost åkte vi och hämtade upp christoffers pappa och hans resväska och begav oss mot flygplatsen. han ska åka till colombia idag och vara där i lite mer än två veckor. så vi har spenderat ett par timmar på flygplatsen med att fika och hålla sällskap tills boardingen satte igång. nu har vi precis kommit hem för att nästan bara vända i dörren, alldeles strax ska jag och larven åka och handla. känns nästan som att vi spenderar mer tid på ica maxi än här hemma haha

i helgen blir det nog extremlugnt, högskoleprovet på lördag och om jag har tur så hinner madeleine träffas en stund någon av dagarna.




mmmmm vill ha, vill ha, vill ha, vill ha, pretty please jultomten!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag har rabatt på sådana. Med hundra kronor skulle jag tro. Puss

2010-10-21 @ 23:33:56
Postat av: cuz

perfekt jonte, då köper du en sån till mig o malin så tjänar du TVÅ hundra!! skit bra!!!

2010-10-22 @ 00:57:42
Postat av: malin

bra jonas, då får du lite rabatt på din julklapp till mig :)

2010-10-22 @ 19:16:26
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0