we've all felt lost

yoho.
känner mig så jäkla trött numera. tror att det är en blandning av höstdeppighet, brist på att daglingen ha flera timmar långa aktiviteter såsom jobb eller dylikt (vilket också resulterar i en non-existing inkomst, vilket är ganska stressande) samt ostimulerat vänhäng. tror ni att jag kan ha listat ut varför jag känner mig nere?

kom precis hem från icamaxi där vi har handlat käk, fyllt på skafferi och kylskåp lite. antar att vi ska käka snart också men jag tänkte kolla klart på ett oc-avsnitt innan vi börjar laga.

puss

Kommentarer
Postat av: cuz

vet du va jag tror skulle dra upp dig ur din höst depp?? 14 inlägg om dagen...tänkt va kul,för mig som sitter o dödar tiden tills klockan slår hemgång!!!!!!!! inte så sugen? do it, roooooooar. o du, jag sov när du messa mig igår hehe död! puuuuusss

2010-10-14 @ 12:36:55
Postat av: Sanna

tack hjärtat. jag hoppas att detta bara är just nu. vem vet, annars kanske våra planer blir som planerade ändå. eller så har jag bara magsår eller nåt. man kan ju hoppas.

2010-10-14 @ 21:14:08
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Sanna

ganska tråkigt att dö känner jag, men ja det har jag

2010-10-17 @ 13:50:09
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: frugis

Saknar dejjjjjj <3<3

2010-10-24 @ 18:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0