when you smile the whole world stops and stares for awhile

tjoho, nu har jag varit ute på en liten runda. det gick inte riktigt lika bra som sist men det är väl så det brukar vara efter ett uppehåll. lyckades i alla fall palla två små äpplen på mitt nya favvoträd på vägen hem så de har jag hackat upp och ska äta efter min grönsaks-skål haha

efter att ha intagit min energikick ska jag duscha och sen fixa en liten grej. förhoppningsvis har väl viktor och alex kommit tillbaka då så vi kan åka och handla och sen baka innan det är dags att påbörja matlagningen, hämta christoffer och käka middag.

Kommentarer
Postat av: cuz

lookin hot!!!!!! nya gbg stilen???förstår att du har liiiite svårt att hitta polare hahaha :P

2010-10-06 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0