wildchild

tjabba, så var det söndag igen då och imorgon är det ny vecka.

idag har jag sökt lite jobb och käkat pizza. när viktor kommer ut ur duschen ska vi åka och handla mat också för det börjar sina bland proteinerna. ikväll tror jag det blir tacos (söndagstradition), den här gången med kyckling. mmm längtar till guccan (och efter sanna).

igår var det lite folk här på förkrök, hade knappt träffat en enda av dem som var här. inte en enda med punani heller men det får väl duga numera, man börjar ju bli härdad av testosteronet om man säger så. det funkar ganska bra för mig det här med att rocka förkröken förresten, skippa utgången och gå direkt på fyllekäket och sen krypa ner under täcket för lite bus med christoffer. har man inga pengar att bränna i onödan så är det bara att gilla läget :) tur att christoffer är gratis hohohoooooo


här kommer lite bilder från veckan, var ju ändå ett tag sen jag skrev nu.


pluggeri, neurulation

larvens nördbrillor

snygga naglar

Kommentarer
Postat av: cuz

maalle, shit va het du e alltså i dom dära glasögonen!! bring them 2 thailand!!!!!!! =)

2010-10-17 @ 20:23:48
Postat av: Sanna

gucca i all ära

saknar dig också

2010-10-17 @ 21:50:58
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0