'til my heart stops



hej på er. god morgon tänkte jag säga först men insåg att klockan faktiskt snart är tre. och jag har faktiskt varit uppe sen halv 12 eller så.
här började vi allihopa dagen med att käka lasagne framför en film och nu chillar vi bara. tror faktiskt att vi ska unna oss kebab eller pizza till middag sen. chirre ska i alla fall införskaffas, nästan det bästa med en fylla nu för tiden. bakiskäket och bakismyset :)

gårdagen var jättetrevlig. helt sjukt skönt att kunna umgås lite med tjejer. kom på mig själv med att tycka det var extremt underhållande att höra om nagelförlängningar och löshår och vart alla har köpt sina armband osv. blir ju inte mycket sånt snack i det här kollektivet om man säger så.. när de andra skulle dra ut så drog jag och christoffer hem, kom hem vid halv tre ungefär. tacka gudarna för resorb, annars hade jag inte mått bra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0