promise me that you stay real, just like you are

vid 6 gick christoffer upp för att åka och jobba, jag var inte avundsjuk. när jag gick upp vid 10 käkade jag frukost framför ett avsnitt oc och efter det satte jag igång med pluggerierna. sitter fortfarande och kollar igenom powerpoints och antecknar och lite sånt. kommer missa lektionen imorgon för jag ska hem till christoffers farmor som fyller 70 år. spännande att träffa så många nya släktingar. joachim skojar om att jag kommer bli förhörd angående mina avsikter med christoffer haha

idag fyller viktor 21 också, inte illa pinkat. när han kommer hem i eftermiddag så tänkte jag ta med honom till affären så han får välja vad han vill ha till middag. sen ska vi plocka upp lite bak-grejer också så vi kan baka något gott och fira ordentligt :)


när jag är färdig med den här powerpointen ska jag sticka ut och springa lite. ni ser hur duktig jag är. ser mest fram emot min grönsaks-skål efteråt, i'm adding avokado idag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0