once in a lifetime

halloj.
idag har jag knappt lämnat sängen. i princip bara en gång och det var för att förflytta mig till soffan för att kolla två timmar sex and the city med alex och viktor. nu ligger jag här igen. snorar loss och söker jobb. det är också det enda vettiga jag har gjort på hela dagen. har inte ens borstat tänderna vilket jag ångrar nu eftersom min mun smakar anus.

nu ska jag pallra mig upp och göra iordning en till kopp te innan jag återvänder till sängen. ska kolla lite oc och vänta på att christoffer kommer hem från jobbet.


hur har ni haft det idag?
puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tur att du rättade dig fröken ;)

Chefen frågade om man kunde jobba julafton.

Överallt hördes; ja.. jo.. det kan jag väl..

Han tittar på mig, jag ler större än någonsin och svarar: NEJ :D

Stackarn.

2010-10-29 @ 08:25:49
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0