minns varje ord, varje rad jag skrivit

hallå,
herregud hur ska det är gå? hur ska jag orka med mig själv. ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen ska jag och korven åka till hans farsas lägenhet och plocka upp lite räkningar och sånt (vet inte om jag talat om det eller inte men joachim är i colombia nu, det är därför vi ska plocka upp hans post) och sen är det bara att göra sig iordning. ikväll har vi (läs viktor) halloweenfest här hemma. kommer bli kul att träffa lite tjejer faktiskt haha synd att man inte är på sitt bästa partyhumör. kan iofs bara låta snoret hänga ut genom näsan ikväll och ha nån form av utklädnad färdig. haha usch.

nej ska duscha nu så jag får nått gjort.
puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är äcklig. Men söt. Äckligt söt. Tada!

2010-10-30 @ 17:13:35
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: frugan

jag vet.. vi träffas nästan aldrig nuförtiden. jag och gänget alltså. jag saknar mitt liv haha. känns inte som jag har ngt. läser på fb om alla som ska ut å på halloweenfest å blabla.. vad gör jag? jobbar heeeeeeela helgen. greatgreatgreat. supernere just nu. längtar till torsdag då ska ja mysa och snacka sönder dej :D

2010-10-30 @ 19:52:35
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0