mah'fakkas

hej på er. är lagom trött i ärthjärnan nu efter att ha skrivit prov hela dagen. men det gick ändå rätt bra och jag hann klart alla delarna utan att vara överdrivet stressad. har försökt räkna ut vad jag fick också och är fan nöjd! får se om en månad sen om jag räknade rätt haha

nu har madeleine precis åkt också, vi hängde på donken på lunchen och sen efter provet hängde vi lite till. kollade lite oc och mös och sånt. ska väl gå upp och försöka få i mig något att äta till middag snart också. verkar som att grabbarna vill kröka ikväll men jag tror att jag ska joina fredrikas juno-kväll på avstånd istället. hon i karlsborg och jag i göteborg, hon med oreos eller apelsinchocklad och jag med dumle.

nu groggar de där uppe, bäst att laga lite käk innan de river hela haket så att säga ;)

puss

Kommentarer
Postat av: fredrika

åh. du joinar mig. vissa kan man alltid räkna med. erkänn att det var chokladen som lockade mest? hihihiheeheehe

2010-10-23 @ 21:08:24
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/
Postat av: cuz

bra där malle, spar på dina pengar o hjärnceller som finns kvar, capishe?!!

2010-10-24 @ 13:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0