let's might just do it

tjenis penis.
blev en slapp förmiddag och sen en tripp till ikea med christoffer och viktor. blev ett par femkronorskorvar till middag också innan vi åkte tillbaka in till stan. vi hann med ett stopp på icamaxi också för att handla lite fiskpinnar och sånt innan vi nu har snubblat in genom dörren konkandes på bord och påslakan. har också skruvat ihop det lilla sidobordet så det vart prima skinka där uppe i vardagsrummet nu. bytt glödlampor och lite sånt har vi gjort också så vi har varit riktigt händiga.

nu ska jag försöka kirra en gillaknapp här på bloggen så ni enklare kan visa hur mycket ni gillar mina inlägg. 'cause i know you do ni är bara alldeles för jävla lata för att skriva en kommentar :)


ps. jag vet att jag har lovat er en presentation av grabbarna, och den är på väg så håll ut!


ps2. gillaknappen funkar, så knock yourself out!

Kommentarer
Postat av: cuz

hahahaa kommer bli värsta match.com med bild o hela köret antar jag??? =)

2010-10-24 @ 18:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0