let me take a crack at it

haj.
sitter i sängen och väntar på två mail och är alldeles snurrig i huvudet. har varit hängig de senaste två dagarna, kan inte ens böja mig ner för att ta upp något utan att nästan ramla ihop i en hög på golvet av blodtrycksfall. inatt har jag sovit dåligt också, har vaknat flera gången pga ont i halsen. det är nu ni ska tycka synd om mig.
funderar på att hoppa över föreläsningen som jag annars borde börja göra mig iordning för. har gått runt i mjukisar, raggisar och christoffers tröja de senaste dagarna för att jag inte orkat nått annat.

igår efter middagen piggnade jag i alla fall till tillräckligt mycket för att orka åka till christoffers moster för att hämta en frys som vi fått av hennes polare. kommer bli skönt att slippa åka och handla varannan dag för att vi fick plats med max tre saker i den frysen vi hade innan.
gud vilket babbel alltså. får ont i huvudet av att se texten. lycka till tre timmars föreläsning. tror nog att jag hoppar över den ändå, varför bryta mitt raggsocksmönster när det fungerat så bra hittills. ska istället poppa en ibumetin om jag har några kvar och sen kolla klart på filmen zodiac som jag somnade ifrån igår.


saknar er!
love

Kommentarer
Postat av: cuz

yo! de e bra att du blir sjuk nu så du har det avklarat innan resan, bra planerat där måste jag säga. även fast jag tror att sjukdomen består av att latmasken i dig har blivit för stor hahaha idag har jag tagit spruta inför resan så hapatit, try to catch me suuuckaaaa!! =) va o palntera en blomma hos big mama häromdagen, så dont u worry jag håller ställningarna!! Puss

2010-10-27 @ 18:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0