knocking on heavens door to biggie smalls and tupac

hej på er. då sitter man ännu en gång och väntar på tetris. idag har vi sagt kl 1, då hinner hon tydligen äta lunch med david först så det får väl duga ;) idag ska jag plugga, ta igen det som jag inte gjorde igår. och sen ska jag nog kolla upp allt som har med jobb att göra. har kommit på att om jag sliter asset av mig nu under oktober så kommer lönen in i november vilket blir alldeles lagom perfekt till en potentiell thailandsresa i vinter igen :) det enda som jobbar emot mig är just avsaknaden av ett jobb, men det ska vi snart fixa ska ni se. finns inget annat alternativ.

i helgen ska vi kolla på millenium-trilogin, hela familjen :) men först måste vi nog åka och handla, vi har nämligen slut på frukost och så behöver man ju faktiskt bunkra upp med chirre och cola om man ska ha film-maraton.


men först, pluggeri pluggera. hejs!

Kommentarer
Postat av: cuz

woohoohooo we´re gonna rock it!! hahaha o vad tänker du då...jo hela f-ing thaiiihhhaaahlhaaandhhhh!!!

2010-10-02 @ 02:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0