kaos

hej på er och god morgon :)
sitter och pillar lite i photoshop och softar med grabbarna. alla är relativt sega så kommer bli en lugn dag (varför känns det som att jag skriver att det ska bli en lugn dag varje dag?). det blev väldigt jobbigt igår, ville gå och sussa vid tio för jag kände mig riktigt hängig. men det var bara att hålla skenet uppe tills de andra skulle dra ut på krogen vid halv 1. då kröp jag och christoffer ner i sängen och åt chips och kollade på how i met your mother, jag somnade efter 20 minuter.
om nån timme kommer niklas hit igen och då ska vi åka och handla. ikväll blir det tacos och så ska vi baka kladdkaka tror jag. och så tror jag att vi ska kolla inceptions ikväll också, jag och christoffer såg den på bio i somras och den var riktigt bra.

ye ye wow wow
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0